Permulaan Kata

Salam pembuka bicara. Sebenarnya tak tahu nak post apa. Firstly nak say thanks a lot to Kak Julia coz bersusah payah menyiapkan blog ini. Hakikatnya saya sangat berminat nak jadi team HPA ni. Tetiba tergerak hati nak join sekali bila always baca blog kak julia. Tapi bila blog da siap, tetiba jadi blur tak tahu nak posting apa. Cuma tujuan blog ini adalah untuk mempromot barangan HPA kan. dan menambahkan lagi group HPA. Ceh, kak julia, saya belum daftar lagi. Hee..Nanti saya bayar rm30 tu yer. Oh ya, sebenarnya saya pun tak sedar yang saya ni juga merupakan salah seorang pengguna HPA, baru je beberapa hari yang lalu saya sedar bila saya baca tentang Kopi Radix di blog kak julia. Nie nak promot ni.Hehe..

Saya mula mengenali kopi radix ialah pada bulan puasa tahun 2007. Masa tu hidup saya sepanjang 6bulan memang di rumah je. Saya baru habis belajar. Dan masa tu saya baru je ada prob dan sangat down. So bulan puasa tahun itu, saya berpuasa dirumah je, dan pada waktu sahur saya memang tak makan, saya cuma minum kopi ni je. So kira, kopi radix ni mak saya la yang perkenalkan. Heee..So first time cuba, saya rasa biasa je. Tapi setelah beberapa ketika, saya memang amalkan minum kopi ni je bila sahur dan saya tak rasa penat. Rasa biasa dan ada tenaga sepanjang hari puasa tu. Dan pengumumannya ialah,heee..Berat badan saya turun. tu yang pentingnya. Saya jadikan kopi ni sebagai ubat diet plak. ye lah, bila dah minum, tak makan pun tak apa, sebab memang tak lapar.

So, pada bulan puasa seterusnya saya memang amalkan minum kopi ni bila sahur. Tambahan pula sekarang saya dah jadi student dan tinggal di asrama. Jadi saya minum kopi ni dan promot dekat kawan-kawan dekat hostel. dan merka pun cakap okay je bila minum kopi ini. Saya rasa dia sesuai juga bagi student di asrama macam saya, sebab minuman yang dalam packet macam ni amatlah bagus kerana senang untuk disediaan dan cepat siap. Biasalah, student kan. Mana boleh nak masak dekat asrama ni. Hee...Itu saja buat kali ini. Saya masih baru disini dan dalam proses untuk mengenali produk HPA ini.

Tiba-tiba jadi macam blog sendiri pula. Maaflah ya... :-)

Oh ya, kak julia, bekalan kopi saya dah nak habis, kat kL ni mana nak dapat ya..?
Heeeee.....

Salam perkenalan dari saya.. :D
Assalamualaikum.....

Comments

ASTraveller said…
salam a'laik,
heheh...asif jddan, ana xsempat nak cek kt mane stokis berhampiran tuh..Insya-Allah, nnti ana kasi tahu..sebenarnya, dlm blog mhpagroup sdiri dh ade.tp kena cari, sbb byk giler ^_-
aisHa 'S' said…
tu la..kena cek satu2..
tp kalu boleh nk gak tengok brngn HPA lain selain Kopi Radix je....
sbb tu kalo ade stokis die senang..

Popular Posts